جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار
جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار

سلامی نو...

تقریبا 7 ماهی هست که شروع کردم به ساختن زندگی جدید...یه زندگی نیمه مستقل تقریبا مستقل...

حدود 1 ماهی از دفاعم گذشته بود که خیلی اتفاقی شرایط کاری برام پیش اومد.منم از فرصت استفاده کردم و بعد از گذروندن فرآیند مصاحبه،کیف به دست راهی شهر جدید شدم...یه زمستون سخت و طاقت فرسا رو پشت سر گذاشتم.سخت ترین قسمتش پیدا کردن خونه بود که خداروشکر توی واپسین هفته قبل از سال نو این یکی هم اوکی شد و قرارداد رو بستیم.

در حال حاضر طول هفته رو با کارهای شرکت مشغولم.محیط کارم رو دوس دارم و از این که دارم چیزهای جدید یاد میگیرم خوشحالم...با همه این وجود شرایط حال حاضر ایده آل من نیست هنوز کلی چیزهای جدید باید یاد بگیرم،ذهنم هنوز دنبال یادگیری بیشتر و آموخته های بیشتره که امیدوارم با تلاش بهشون دست پیدا کنم.

پ.ن:تعطیلات رو اومدم خونمون.این قدر دلنشینه که نمیدونم چطور از زمانم استفاده کنم که نهایت بهره رو برده باشم.

پ.ن1:دلم برای نوشتن تنگ شده بود،پس از نو سلام


نظرات 8 + ارسال نظر
Lunacy شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 13:27 https://lunacy.blogsky.com/

بابت استقلالی که به لحاظ مالی و سطح زندگی کسب کردین بهتون تبریک میگم. چقدر خوبه که با شرایط سازگار شدین و به دنبال یادگیری و پیشرفت مداوم هستین.

ممنونم دوست عزیز

سید حمید حوائجی چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 13:18 http://hamidhavaeji.blogsky.com

سلام.

حالتون چطوره؟ امیدوارم خوب باشید. چرا دیگه وبلاگتونو به‌روز نمی‌کنید؟ منتظر نوشته‌ی جدید وبلاگتان هستم.

موفق باشید.

سلام ممنونم از احوال پرسیتون شکر منم خوبم

سید حمید حوائجی سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 11:48 https://hamidhavaeji.blogsky.com

جسارت نباشه، کدام شهر جدید تشریف آوردید؟ پرند؟

خواهش میکنم..نه پرند نیستم

زری.. شنبه 10 دی 1401 ساعت 23:01

نرگس باران سه‌شنبه 6 دی 1401 ساعت 15:48

چرا عزیز دلم؟ بیو بغل خودم

نرگس باران شنبه 3 دی 1401 ساعت 20:16

بابا مگه یه سر کار رفتن چقدر وقت میگیره که نمی نویسی؟ من اصلا این همه سر مشغولی رو درک نمیکنم! چرا من همش بیکارم؟؟؟

وای چقدر خوشحال شدم پیامتون رو دیدم
هر کاری میکنم دیگه وبلاگتون توی سرچ گوگل برام پیدا نمیشه
همش به مشغول بودن نیس ،نوشتن رو دوس دارم ولی حس و حال خوب این روزا نیس

رها دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت 21:45 https://polibejavedanegi.blogsky.com/

سلام
وقتی دوباره به نوشتن برگشتید،دیگه رها نکنید.نوشتن جلای روح ما آدم هاست

سلام خوش اومدین
نوشتن حس خوبی به آدم منتقل میکنه،سعی میکنم بیشتر باشم

نرگس باران دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 17:29

به به! مبارکه عزیزم! سن کاریمون یکی شده موفق باشی دختر پرانرژی

ممنونم سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد