جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار
جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار

کوتاه از این روزا...


روزانه هام شلوغ و پلوغ میگذرن میون حجم زیادی  از کتاب، پی دی اف،مقاله و امثالشون.ولی خوشحالم.خوشحالم که یاد گرفتم برای رسیدن به خواسته هام تلاش کنم.که مثل دهه پیشین ام  از پیش بازنده نیستم روزایی که فک میکردم توانایی رسیدن به خواسته هام رو به قدر کافی ندارم.ولی حالا میدونم اگه بخوام هر چیزی شدنیه و این قشنگ ترین دستاورد این روزامه...


نظرات 3 + ارسال نظر
زری پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 08:48 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر پرانرژی بود این پست
دیدم تاریخش برای دو ماه پیشه امیدوارم کماکان پرانرژی باشی. این روزها خیلی ها پنچریم خوبه امثال تو اینطور با انگیزه هستی

مرسی زری جان، آره متاسفانه این روزا حال جامعه خوب نیس و به شدت آدم رو تحت تاثیر خودش میزاره....ان شالله حال دل شما هم خوب باشین و پر از انرژی مثبت باشین

نرگس باران شنبه 19 تیر 1400 ساعت 17:42

چه خبر خوبی! چه دستاورد قشنگی

سمانه سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 09:17 https://weronika.blogsky.com/

چقدر خوشحال شدم
الهی شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد