جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار
جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار

"هایدی"...


وقتی خیلی کوچولو بودم،دوسش داشتم.آخرین باری که دیده بودمش به همون سال ها قبل برمیگشت.چند روزه به لطف آپارات نشستم به تماشا و لذت بردن ازش.دور از انتظارم بود که با این سن و سال تو بعضی صحنه ها پا به پاش بغض کنم...

نمیدونم بیشتر از خود محتواش لذت بردم یا از تصور خودم تو اون سن و سال که پای تلویزیون 14 اینچی کوچولوی 12 کانالیمون به تماشاش نشستم...

نظرات 3 + ارسال نظر
بلاگر چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 14:58

قدیمی هستیا !
البته نگران نباش ، نه بیشتر از من ! (لبخند)

نماینده اول وبلاگ کمیک چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 00:45

تبادل لینک و پایه ای ؟؟با یکی از وبلاگای کمیک ؟تازشم کارت درسته دختر ⁦♥️⁩

ترانه جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 05:56 http://taraaaneh.blogsky.com

احتمالا از هر دوش. منهم وقتی کارتونهای زمان بچگیم رو مبینیم همین احساس رو دارم. همون لذتی که اون روزها از تماشای کارتونها میدیدم دوباره احساس میکنم.

درسته حس قشنگی تو وجود آدم تزریق میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد