جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار
جاده خیال من

جاده خیال من

دختر بهار

دفاعیه...


شروع نوشتن در اینجا با شروع کار پایان نامه تقریبا هماهنگ شد. بالاخره بعد از گذشت حدود 1 سال وقت گذاشتن روی پایان نامه این پروژه هم ختم به خیر شد.شنبه گذشته دفاع کردم اونم تو سوت و کورترین حالت ممکن،به صورت مجازی...

قبل از کرونا یه مدت با دوس جونی پایه مراسمات دفاع بودیم. یکی از دفاع ها به صورت مجازی برگزار شد بنده خدا ایران نبود و گویا خیلی پیگیر کارهاش بوده تا موفق شده مجوز دفاع مجازی رو بگیره.واسه ما هم که قطعا تازگی داشت یادمه به شوخی به دوست جونی گفتم به به عجب دفاع باکلاسی،منم میخوام مجازی دفاع کنم...

یا روز دفاع دوست سال بالاییم،سالن آمفی دانشکده پر از جمعیت بود یه نگاهی به سالن انداختم و به نظرم خیلی استرس زا بود جلو این جمعیت دفاع کردن...

ولی روز دفاعم نظرم کاملا عوض شده بود به نظرم همه شور و هیجان دفاع به حضوری بودنش بود.ولی بازم شکر دفاع آرومی پشت سر گذاشتم. و پرونده اش بسته شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
زری جمعه 30 مهر 1400 ساعت 22:52 http://maneveshteh.blog.ir

تبریک میگم، انشاالله راههای روشنی جلوت باز کنه

ممنونم ان شالله روزگار همیشه باب میل شما هم باشه

نرگس باران چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 20:16

مبارکه عزیزم

ممنونم

بلاگر چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 12:57

تصویر "من" هنگام دفاع از خودش :
https://s20.picofile.com/file/8442197992/FU12545_2_.jpg

عالی بود
دقیقا همین طور شمشیر به دست بودم داوری جیکش میخواست دربیاد نابودش میکردم

نمکی چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 03:41 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

تبریک میگم... خلاص شدی... به امید موفقیت

ممنونم سلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد